Bedrijfsprofiel

Das Mijn Das is bedacht en vormgegeven door Rick van Ravensberg & Pim van Oeffelen, twee jonge ambitieuze ondernemers met een voorliefde voor dassen. De huisstijl, de website en natuurlijk de dassen zijn eigenhandig ontworpen, hetgeen de passie voor ons bedrijf weerspiegelt. De ijver, het streven naar perfectie en vakmanschap resulteert in een product waar wij trots op zijn. De kwaliteit van onze producten zit wel snor.

Rick van Ravensberg - Das Mijn Das

Rick van Ravensberg

Rick van Ravensberg (26 jaar) is in het dagelijks leven technisch zoekmachinespecialist bij een online marketing bureau in ’s-Hertogenbosch. Al sinds jonge leeftijd houdt hij zich hobbymatig bezig met automatisering en webdevelopment. De brug tussen de sociale aspecten van marketing en de techniek achter websites is geslagen met de opleiding Psychologie die hij volgt aan Tilburg University. Vanuit deze opleiding heeft hij de ambitie om zich te verdiepen in Human Technology Interaction. Zodoende hoopt hij met een academische achtergrond een bijdrage te kunnen leveren aan de relatie tussen mens en techniek.

Ga naar de website van Rick »
Volg Rick op LinkedIn »

Pim van Oeffelen - Das Mijn Das

Pim van Oeffelen

Pim van Oeffelen (22 jaar), is geboren en getogen in ’s-Hertogenbosch. Op 18 jarige leeftijd is hij naar Tilburg verhuisd om te studeren aan Tilburg University. Naast zijn studie is hij altijd actief geweest binnen verenigingen en de universiteit, waar hij nodig bestuurservaring heeft opgedaan. Het oprichten van een bedrijf was een droom die hij niet had verwacht te realiseren op jonge leeftijd. Komend jaar begint Pim met de master Marketing Management in Tilburg.

Volg Pim op LinkedIn »

Ondersteuning

Deze professionals ondersteunen Das Mijn Das in haar werkzaamheden: